2014. augusztus 15., péntek

0. rész

- Fogd a kezem! – kiabáltam – Mindjárt, már csak egy kicsi kell – erőlködtem, de éreztem, ahogy csúszik.
- Felícia engedj el! – láttam a könnycseppeket a szemében, de próbált erős lenni.
- Mind túléljük! – próbáltam felhúzni, de a súlypont még mindig nagyon húzott lefelé – Valaki! Valaki segítsen! – kiabáltam kétségbe esetten, ahogy az összes többi utas a fedélzeten. A hangomat elnyelte egy újabb sikoltás mellettem. Egy fiatal lány csúszott a mélybe. Egy pillanatra lefagytam, nekünk nem szabad így végezni. Már azt hittem, hogy kicsúszik a kezemből, amikor hirtelen valaki segített.

- Húzd! – adta az utasítást. Rögtön felismertem a hangját. Három nagy húzással mind hárman a fedélzeten voltunk, de ekkor a megmentőnk nem kapaszkodott és a mélybe csúszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése